A lineup of white and red semi trucks.

Bleckmann België wint Transport & Logistics Gazelles 2021

19 oktober 2021

De Trends Gazellen 2021 werden uitgereikt aan de vooravond van de Transport & Logistiek beurs in Antwerpen. Bleckmann België won de prijs in de categorie grote bedrijven. Het is een felbegeerde en landelijke bekende erkenning voor snelgroeiende bedrijven.

Tijdens een spetterend jubileum gala-avond werden voor de 20e keer de Trends Gazellen uitgereikt, een initiatief van Trends magazine.

Deze toonaangevende prijs voor snelgroeiende bedrijven is gebaseerd op groei in medewerkers en winst van de afgelopen 5 jaar. Gazellen zijn niet alleen concurrerende bedrijven met een enorme impact op een bedrijfscultuur maar zijn zeker ook inspirerend voor andere bedrijven vanwege hun focus op innovatie en werkgelegenheid. In 2019 mocht Bleckmann België ook al de award in ontvangst nemen.

Reinardt van Oel, Chief Operations Officer BE & VK: “Deze prijs is een erkenning van de inzet van onze medewerkers en zakenpartners in het blijven streven naar verbetering om duurzame bedrijfsgroei van mode-en lifestylemerken mogelijk te maken. Dat we deze award winnen voor de tweede keer geeft aan dat we al meer dan vijftien jaar voorop lopen in de logistieke sector. Het is een resultaat van altijd vooruitstrevend en efficiënt willen zijn.”

Bleckmann België heeft zeven vestigingen en is dé logistieke voorkeurspartner van een breed scala aan e-commercebedrijven in de mode-en lifestylemarkten.Bleckmann blink uit in zijn high-performance IT-systemen, uitgebreide technische knowhow en omnichannel logistiek en wil zich steeds blijven verbeteren. Door innovatieve oplossingen bedient Bleckmann opdrachtgevers beter en is het een prettige en veilige werkomgeving.